Report on the Multilingual Café: Papiamentu’, 2021年09月, バリース キンセラ, Other Language Educators Newsletter, 94, 3 - 7
Speaking Assessment Platforms: Online Synchronous Testing vs. Recorded Video Submissions., 2021年05月, ジェームズ ハーバック;バリース キンセラ, IATEFL TEASIG Newsletter, 33 - 36
You Talking to Me?” – English-Speaking Practice Through Movies, 2021年02月, バリース キンセラ, KOTESOL Proceedings 2021, 167 - 173
University Speaking Assessment as Collaborative and Self-effective Skill Development, 2020年10月, バリース キンセラ;ジェームズ ハーバック, ACE2020 Official Conference Proceedings, 215 - 227
BE OUR GUEST: FORMATIVE ASSESSMENT V.S. PAPER MIDTERMS, 2018年08月, バリース キンセラ, Proceedings of the 39th International Academic Conference, Amsterdam, International Institute of Social and Economic Sciences
Exploring Collaborative Media Projects as Assessment Tools within a Task-based EFL Curriculum at Junior College, 2017年02月, バリース キンセラ, Nihon University Studies in International Relations, 37, 2, 89 - 100
Junior College Students Respond Better to Formative Assessment than to Paper Midterms, 2017年01月, バリース キンセラ, IICLL Hawaii 2017 Conference Proceedings, 79 - 90
Task-based EFL Curriculum Now: Implementation at Junior College, 2016年10月, バリース キンセラ, Nihon University Studies in International Relations, 37, 1, 83 - 93
Be Our Guest: A Midterm Assessment Project, 2016年08月, バリース キンセラ, Between The Keys: JALT Materials Writers SIG, 24, 2, 12 - 16
Speaking Skills in Domestic Secondary School and Special Education EFL Syllabi, 2001年05月, バリース キンセラ
Screening non-student Film- The Antagonist (creative award), 2021年11月, バリース キンセラ, 2021 KOTESOL Reel to Real Film Festival
Writers’ Peer Support Group: Improving Writing for Publication/AGM, 2021年11月, リチャード ベイリー;バリース キンセラ, 2021 JALT International Conference
Supporting Japanese First-year Collegiates’ Confidence and English Fluency through Tri-sectional, Multi-modal Formative Assessment, 2021年10月, ジェームズ ハーバック;バリース キンセラ, 2021 6th Saarbrücken International Conference on Foreign Language Teaching Online
Papiamentu, a Caribbean language, 2021年07月, バリース キンセラ, 2021 JALT OLE SIG Multilingual Café Online Event
Highlights Creating Online Learning Environments in Higher Education, 2021年03月, バリース キンセラ;アムナー カウクルアムアン, 2021 University of Shizuoka COIL全学FDオンライン研修
You talking to me?” English-Speaking Practice Through Movies, 2021年02月, バリース キンセラ, 2021 KOTESOL International Conference Online
Online Synchronous Speaking Tests vs Recorded video submissions, 2021年01月, ジェームズ ハーバック;バリース キンセラ, 2021 CAMTESOL International Conference Online
University Speaking Assessment as Collaborative, Self-effective Skill Development, 2020年11月, バリース キンセラ;ジェームズ ハーバック, 2020 IAFOR Asian Conference on Education Online
CBLT and TBLT in Tertiary Japanese EFL, 2019年11月, バリース キンセラ, 2019 Jalt International Conference, 日本・名古屋市
Authentic Competency-based and Task-based Teaching and Assessment in Tertiary EFL in Japan, 2019年08月, バリース キンセラ, 2019 International Conference on TBLT, カナダ・オタワ
Authentic Competency and Task-based Teaching in Tertiary EFL in Japan, 2019年05月, バリース キンセラ, 2019 IAFOR The Asian Conference on Language Learning, 日本・東京都
Be Our Guest’, 2018年06月, バリース キンセラ, 2018 IISES Conference,, オランダ・アムステルダム
The Game is On: A performance-based assessment’, 2017年12月, バリース キンセラ, 2017 JALT SHIZUOKA My Share, 日本・静岡県
Junior College EFL Students Respond Better to a Formative Assessment Project Than a Paper Midterm, 2017年01月, バリース キンセラ, 2017 Hawaii IAFOR IICE Conference, ハワイ・米国
JHS ALT Show and Tells: Active listening, Response practice and Self-confidence, 2012年11月, バリース キンセラ, ALTIA Central Professonal Development Seminar
Strategies for Happiness, 2009年, バリース キンセラ, FIA Professional Development Seminars